رشد ۱۱ درصدی مخاطبان رسانه ملی تا پایان زمستان ۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی که در دیدار رئیس صدا و سیما با جمعی از هنرمندان مطرح شد.
تنوع موضوعی، محتوایی و جغرافیایی ویژه برنامههای سحر و افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان نظیر «زندگی پس از زندگی» و «محفل» همچنان محبوب و پیشتاز است.
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامههای سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد مخاطب داشته است.
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) مطرح شد
آمار و ارقام از درخشش قایقرانان برای حضور در پاریس خبر میدهد
حسن عزالدین، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» تصریح کرد