رشد ۱۱ درصدی مخاطبان رسانه ملی تا پایان زمستان ۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی که در دیدار رئیس صدا و سیما با جمعی از هنرمندان مطرح شد.
تنوع موضوعی، محتوایی و جغرافیایی ویژه برنامههای سحر و افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان نظیر «زندگی پس از زندگی» و «محفل» همچنان محبوب و پیشتاز است.
بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ویژه برنامههای سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد مخاطب داشته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم